вівторок, 2 лютого 2021 р.

КРУТИ 1918

 БІЙ ЗА МАЙБУТНЄ УКРАЇНИ: 29 СІЧНЯ – ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ ПОЛЕГЛИХ У БОЮ ПІД КРУТАМИ

29 січня українці вшановують події кінця січня 1918 року, коли юні захисники Української Народної Республіки власною кров'ю вписали нову героїчну сторінку в історію українського визвольного руху — бій під Крутами.

 У читальному залі Доманівської бібліотеки підготовлено історичний експрес-перегляд  «Пам’ятайте люди українські Крути»

В бібліотеках підготовлені історичні перегляди, книжкові виставки «Подвиг під Крутами – символ національної честі», «Пам’яті Героїв Крут» , «Пам’ятаймо про Крути».

На сторінці Доманівської публічної бібліотеки у соціальній мережі Фейсбук підготовлено огляд-рекламу книги Костянтина Тур-Коновалова «Крути 1918»: «Крути 1918: драматична історія про героїзм» та відео-перегляд  «Пам’ятаймо українські Крути: сторінка пам’яті».

Зеленоярська бібліотека філія у групі  Фейсбук пропонує переглянути виставку однієї книги "Крути. Січень  1918 року". До книги увійшли невідомі і маловідомі документи, матеріали, свідчення, спогади учасників бою під Крутами

Огляд книжкової виставки «І ту гарячу кров святу Землі вкраїнській - не забути!» у Фейсбук представлено Кузнецівською бібліотекою-філією

 


1 коментар:

  1. привіт усім моїм друзям, я Анна Кедем зі Спліта, Хорватія. після десяти років стосунків мій чоловік розійшовся зі мною, я робила все можливе, щоб повернути його, але все було марно, я хотіла його через свою любов до нього, я благала його про все , я обіцяв, але він відмовився. Я пояснив своїй подрузі в Інтернеті, і вона запропонувала мені піти до доктора Апати, великого чарівника, який міг би допомогти мені дати заклинання, щоб повернути його, але я хлопець, який ніколи не вірив у заклинання, у мене не було іншого вибору, окрім як спробуйте, я надіслав повідомлення доктору Апаті, і він сказав мені, що без проблем, усе буде добре до 48 годин, мій колишній повернеться до мене до 48 годин, він промовив заклинання, і, на диво, на другий день це було близько 16:00. Мені подзвонив мій колишній, я була дуже здивована, я відповіла на дзвінок, і все, що він сказав, це те, що він дуже шкодує про все, що сталося, що він хоче мене повернути, що він мене дуже любить. Я була така щаслива, і пішла до нього, тому ми знову почали жити щасливо разом. Відтоді я пообіцяв, що всім, кого я знаю, у кого є проблеми з кимось, знадобиться допомога доктора Апати, майстра заклинань, його електронна адреса (drapata4@gmail.com), і ви можете написати йому, якщо вам потрібна його допомога у ваших стосунках , ти хочеш бути визнаним у світі або проблеми з раком, ти хочеш вийти заміж за коханого за своїм вибором або випадки розлучення, проблеми зі здоров’ям або шлюбом, просування по роботі та успіх, що завгодно, не здавайся, перестань плакати, зверніться до доктора . Apata за адресою drapata4@gmail.com або зв’яжіться з ним через Whatsapp / Viber: +447307347648

    ВідповістиВидалити