четвер, 30 серпня 2018 р.

КНИГИ КУЗЬМИ СКРЯБІНА У БІБЛІОТЕЦІ

СПІВАК, ПИСЬМЕННИК, ТЕЛЕВЕДУЧИЙ, АКТОР

У видавництві «Фоліо» вийшли друком книжки Кузьми Скрябіна (Андрій Кузьменко) «Я, “Побєда” і Берлін» (українською та російською) і «Я, Паштєт і Армія», які він  встиг видати ще за життя. Сам музикант скромно іменував свої збірки “брошурами”, але шанувальники давно оцінили його легкий стиль і приголомшливе почуття гумору.

 

У новій повісті «Я, Шонік і Шпіцберген», а також у піснях 2006–2014 років, що увійшли до видання, якнайкраще розкривається яскравий талант Кузьми з його іскрометним гумором, тонким ліризмом, чіткою громадянською позицією.
Кузьма Скрябін (справжнє ім’я Андрій Кузьменко) народився в місті Самбір Львівської області 17 серпня 1968 року. Закінчив музичну школу за класом фортепіано. У 1989 році записав першу пісню у складі музичної групи «Скрябін». З того часу став відомим як співак, автор музики і текстів багатьох десятків пісень, а також ще і як талановитий письменник. 2 лютого 2015 року Кузьма Скрябін загинув в автомобільній аварії.
Основна робота була у Кузьми – гурт «Скрябін». З 2003 року працював як ведучий програми «Шанс» і «Шиканемо». У 2006 році видавкнигу-автобіографію «Я, Побєда і Берлін». Згодом вийшли і книги «Місто, в якому не ходять гроші» (2006) та «Я, Паштет і Армія» (2014), «Місто, в якому не ходять гроші» (2006), «Я, Паштєт і Армія» (2014), «Я, Шонік і Шпіцберген» (2015), «Поезії» (2016), «К'юр, Крим і Я» (не закінчена).
.У 2009 року створив гурт «Пающіє труси», а також підтримував гурт«Дзідзьо». Став членом журі літературної премії «Книга року Бі-Бі-Сі».
 Книги Ольги Михайлівни Кузьменко, матері Андрія, присвячені синові:
«Моя дорога птаха. Мамина книжка» (2015), «Група Скрябін та друзі по сцені» (2016), «Колискова для Андрійка» (2018).
Підготувала: Л. Даниленко



Немає коментарів:

Дописати коментар